icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توافق اولیه آئودی با خودروسازان ایرانی

توافق اولیه آئودی با خودروسازان ایرانی

مدیر عامل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان گفت: زمینه های همکاری بسیار زیادی میان ایران و آلمان وجود دارد که خودروسازی، انرژی و حمل و نقل از این زمینه ها محسوب می شود و ظرفیت ها برای آن آماده است.

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 پردیس خودرو: مدیر عامل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان گفت: زمینه های همکاری بسیار زیادی میان ایران و آلمان وجود دارد که خودروسازی، انرژی و حمل و نقل از این زمینه ها محسوب می شود و ظرفیت ها برای آن آماده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو "رن هارون در حاشیه نشست تجاری ایالت باواریای آلمان با فعالان اقتصادی ایران افزود: شرکت خودروسازی آئودی ، مذ اکراتی را با خودروسازان ایرانی داشته که به تفاهماتی منجر شده است و این امیدواری وجود دارد که در قدم های بعدی همکاری مشترک را آغاز کنند.
وی با بیان اینکه هیأت اقتصادی ایالت باواریا شامل بیش از 100 نفر و مشتاق همکاری با ایران است ، اضافه کرد : نخستین کاری که هیأت های تجاری انجام می دهند شناسایی ظرفیت های بازار ایران و اطراف ایران است و پس از آن سرمایه گذاری می کنند که البته مهم این است که طرف ایرانی با شناساندن ظرفیت ها، آلمانی ها را به سرمایه گذاری ترغیب کند.
رن هارون گفت : در شرایط جدید همکاری با ایرانی ها بنا داریم با راه اندازی کارخانه های مشترک و سپس سرمایه گذاری مستقیم، کالای آلمانی را در ایران تولید و علاوه بر داخل کشور در بازارهای اطراف ایران نیز توزیع کنیم.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام

برچسب ها:

آئودی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب