icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایران خودرو بی تدبیر نیست، بی سلیقه است

معاون وزیر در نشست خبری

ایران خودرو بی تدبیر نیست، بی سلیقه است

رییس سازمان گسترش و نوسازی: اگر ایران خودرو بی سلیقگی نکرده بود، قطعا پیش پرداخت خودروی 2008، 60 میلیون تومان نبود و مردم تنها باید حدود 50 میلیون تومان پرداخت می کردند.

شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- منصور معظمی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سوال که آیا محصولات جدیدی که با مشارکت خودروسازان خارجی تولید می شود، برپایه چه قیمتی خواهد بود؟ اظهار داشت: قیمت را بازار هدف مشخص می کند، اما برای ما با توجه به جامعه هدف، تولید خودروهای گران ملاک نیست. هدف وزارتخانه این است که واردات خودرو افزایش پیدا نکند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه درباره قیمت خودرو پژو 200٨، گفت: ایران خودرو یک بنگاه است و ما قرار نیست دخالت کنیم. درباره مبلغ پیش پرداخت 60 میلیون تومانی نیز سازمان حمایت اطلاعیه داد و مردم می توانند پول ها را دریافت کنند.

وی در پاسخ به پرسش که چرا ایران خودرو مبلغ اضافی از مردم گرفته که حالا باید برگرداند؟گفت: ایران خودرو در این رابطه بی سلیقه گی کرد.

رییس سازمان گسترش و نوسازی عنوان کرد: اگر ایران خودرو بی سلیقگی نکرده بود، قطعا پیش پرداخت خودروی 2008، 60 میلیون تومان نبود و مردم تنها باید حدود 50 میلیون تومان پرداخت می کردند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب